متن و جملات

متن تقدیر و تشکر از همکاری

متن تقدیر و تشکر از همکاری باید دارای ادبیاتی خاص و جملاتی وزین باشد تا به جان مخاطب بنشیند. ما در این مجموعه بهترین نمونه های این متن ها را جمع آوری کرده ایم. امیدوارم که از ادامه این مطلب لذت ببرید.

متن تقدیر و تشکر از همکاری

جناب آقای …
با سلام
اکنون که در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و عنایات پروردگار الهی، دوران مسئولیت شما در سمت «رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان …» به پایان رسیده و خدمتگذاری در سنگر دیگری از نظام جمهوری اسلامی نصیب‌تان شده است، برخود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های ارزنده شما در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی تشکر نمایم.
از خداوند متعال توفیق و سربلندی پیش از پیش شما را مسئلت می‌نمایم.

****

هذا فضلا من ربک ذلک هوالفوز البزرگ (دخان 57)

که این فضل ازسوی یزدان توست … همین بود فوز بزرگ از نخست

جناب آقای / سرکار خانم ……… مسوول اجرایی/عضو اجرایی همایش …….

به مصداق آیه شریفه و من شکر فانما یشکر لنفسه و به شکرانه توفیق و به رسم ادب و ارادت، بسی شایسته است ازت لاش های بی شایبه و زحمات صادقانه جنابعالی که در برپایی و برگزاری [دومین] همایش ……….. مبذول داشته اید، کمال تشکر و تقدیر را داشته باشم.

با امید به این که همیشه توفیق ، رفیق طریق سعادت ، سیادت و سلامت شما باشد.

****

سرکار خانم / جناب آقای …
مدیر عامل محترم …
تلاش‌های ارزنده شما و همکاران محترم‌تان در تبیین و نشر ضرورت‌های به کارگیری فنون و ابزار نوین اطلاعات و ارتباطات در توسعه و ارتقای عملکرد فعالیت‌های روابط عمومی قابل تقدیر و بدون شک زمینه‌ساز دستیابی و تحقق آرمان روابط عمومی الکترونیک در سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی است.
دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک، ضمن اعلام مراتب تقدیر و تشکر از جناب عالی و همکاران محترم به منظور مساعدت در برگزاری دومین همایش روابط عمومی الکترونیک، مزید توفیقات را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نماید.
همواره موفق و موید باشید.

متن تقدیر و تشکر از همکاری

به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن سال ……….

مدیریت محترم عامل گروه صنعتی ……….
جناب آقای ……….

با تبریک انتخاب آن شرکت به عنوان طرح نمونه استان درسال ……….، از حسن تدبیر و تلاش موفق مدیریت و کارکنان آن شرکت در پیشبرد طرح در راستای تحقق توسعه پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی می شود .
از درگاه خداوند تبارک وتعالی، توفیق روزافزون آن مجموعه را خواستاریم .

رئیس سازمان……………

تکست و عکس نوشته تشکر از رئیس

به این وسیله مراتب سپاس خودرا ازتلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی درزمینه پیش بردن اهداف درمحیط کار تقدیم می‌دارم.

از درگاه ایزد منان دوام عزت وسلامت،

تداوم حضور و تاثیر ان بزرگوار را در مجموعه مسئلت دارم.

****

جناب آقای مهندس ………
به پاس توفیق جنابعالی و به منظور ارج نهادن به همت وثیق، تلاش و کوشش ایثارگرانه شما در راستای اهداف مجموعه و در جهت اجرای بهینه امور، حاکمیت نظم و انضباط، تعامل سازنده با کارکنان، ایجاد جوی صمیمانه دربخش تحت مدیریت، پاکدستی و توجه ویژه به نیروی انسانی در مدت زمان تصدی مدیریت مجتمع فولاد صنعت بناب، این لوح تقدیر، تقدیم حضور ارزشمند شما می گردد.
سربلندی و توفیق روز افزونتان را از ایزد منان خواستاریم و سلامتی همراه با طول عمر با عزت را برایتان آرزومندیم

متن تقدیر و تشکر از همکاری

جناب آقای / سرکار خانم  …….

با سـلام و تقدیم احترام

دلسوزی، تلاش و کوشش بی نظیر حضرتعالی در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با دانش آموزان / جویان و ایجاد فضائی دلنشین برای کسب علم و  دانش و درک شرایط دانش آموزان / جویان، حقیقتاً قابل ستایش است .
اینجانب بر خود وظیفه میدانم بعنوان ولی دانش آموز …../  یا  در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد/ معلم گرانقدر تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، موفقیت و شادمانی  را برایتان مسئلت دارم.

****

از شما ممنونم که

به من به عنوان یک کارمند فرصت آموزش را دادید.

اوایل که چیزی نمی دانستم، بسیار صبور بودید.

ممنونم.

تقدیر برای جواب نامه‌ی درخواستی

استاد فرهیخته و فرزانه
همه پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می‌شوند.
از این منظر کشور وامدار همه استادانی است که به حق چراغ هدایت بشریت رابه تأسی از پیامبر اعظم «ص» روشن و فروزان نگاه داشته‌اند.
از حضرت علیم آرزو دارم همواره در کسوت شریف استادی با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده‌سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه‌ی دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید.

****

به نام خدا
همکار ارجمند جناب آقای دکتر
سلام علیکم
بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران را از حسن همکاری خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه جناب عالی طی دوره چهار ساله عضویت در هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان تهران اعلام نموده. برای شما در تمام عرصه‎های زندگی آرزوی موفقیت و بهروزی می‌نمایم.
دکتر … رئیس کل

****

تلاش وهمت والای شما کارکنان شرکت باعث پیشرفت و ارتقای مجموعه شده است.

لذا بدین گونه به پاس این زحمات ارزنده از جنابعالی تقدیر و تشکر می شود.

امید آنکه بیش از پیش پیروز و مؤید باشید.

متن تقدیر و تشکر از همکاری

همکار ارجمند جناب آقای دکتر
سلام علیکم
بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران را از حسن همکاری خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه جناب عالی طی دوره چهار ساله عضویت در هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان تهران اعلام نموده. برای شما در تمام عرصه‌های زندگی آرزوی موفقیت و بهروزی می‌نمایم.
دکتر … رئیس کل

****

سرکار خانم/جناب آقای ………………………

ازاینکه در کنف الطاف خاصه ی الهی چند سال متوالی را درکسوت خدمت به جامعه ی اسلامی به انجام وظیفه ی ثمر بخش و موثر پرداخته اید و اینک که تقدیر الهی توفیق (خدمت گزاری در مسند خدمت در ……………………………………../بازنشستگی ) را به آن جناب ارزانی داشته ، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه ی ……………………. ، نهایت سپاس و قدر دانی (کارمندان /پرسنل/کارکنان و …) را خدمت حضرت عالی (و خانواده ی محترم که در این تلاش و به ثمر رسیدن آن یار و همراه شما بوده اند) ابراز داریم.

(همکاران و …….) این (سازمان/…) هیچ گاه خاطره ی تلاش های بی وقفه ، پیگیری و سخت کوشی شما را در ابعاد مختلف (مدیریتی /اجرایی/آموزشی/پژوهشی /…) از یاد نمی برند و امیدوارند که در آینده نیز از حضور پر شور و استمرار همکاری شما در این (سازمان/سازمان های دیگر/….)بهره مند و برخوردار باشند و اینک که دور زمان و گردش ایام سلسله وصل را به نطاق فراق می کشد ، رسن تسلی بخش خاطر ما مسرور خاطراتی است که در کنار هم زیسته ایم و در اندوه و شادی آن همراه و همگام بوده ایم.

شور شیرین خاطرات تلاشهای شما همواره در این (سازمان/اداره / شرکت/…) که در جای جای آن اثر قدم های پشتکار و همت شما برآن موج می زند به یادگار خواهدماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بودکه “بقیه الله خیرٌ لکم”

لطف حق ، یار و ساقی کوثر یاور شما باشد.

متن تقدیر و تشکر از همکاری فرد بازنشسته

از حسن تدبیر و تلاش موفق شما در پیش بردن طرح توسعه پایدار شرکت تشکر و قدردانی می شود

از درگاه خداوند تبارک و تعالی،

توفیق روزافزون جنابعالی را خواستاریم

متن تقدیر و تشکر از همکاری

سرکار خانم / جناب آقای …
بدینوسیله از جنابعالی به علت اینکه متعهدانه و متخصصانه در طی سال‌ها همکاری با این شرکت جهت توسعه و پیشرفت آن تلاش نموده‌اید و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن، در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته آن همت گمارده‌اید، نهایت تشکر و تقدیر به عمل می‌آید.
از خداوند متعال خواهانیم که گام‌های بعدی‌تان را نیز را قرین پویایی و پایایی بدارد

****

برادر ارجمند جناب آقای…
شهردار محترم…

احتراما بر خود لازم میدانم از همکاری‌های صمیمانه حضرتعالی در خصوص احداث زمین‌های ورزشی ساحلی که توسط آن شهرداری محترم اجرا گردیده تشکر و قدردانی نمایم. موفقیت جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.

رییس تربیت بدنی شهرستان….

****

آن هنگام که

در سخت ترین لحظات

نیاز به انگیزه و امید داشتم،

شما الهام بخش من بودید.

از شما برای حمایت‌ها و توصیه‌های مفیدتان

تشکر می‌کنم.

متن تقدیر و تشکر از همکاری

معلم گرانقدر

جناب آقای/سرکار خانم …..

باسلام چه آرام بر منبر سخن تکیه می زنی تا شهابِ ثاقبِ سخن را به سمت اهریمن سکون وپستی و رخوت نشانه کنی ، جواهر کلامت را بر سطحی از تاریکی پاشاندی تا معرفت بگسترانی و رنگ رنگ بهار را هدیه کنی . تو بهار مکرری که با حضور حیات بخش خویش زمستان نادانی را پایان میدهی . به سخن که می ایستی پنجره ای از امید می گشایی. دغدغه ات همیشه این است که حیات بشر،بر مدار ارزش ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا، مکتب و دین همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه ای را مجال تجاوز به فرهنگ و ارزشهای دینی و میهنی فراهم نگردد . وقتی کشتی عمر انسانی از مسیر مدرسه عبور می کند،دستان تو لبریز از فانوس می شودواز امواج سهمگین ایام،عبورش می دهی و چون نسیمی که کشتی را به سمت ساحل سعادت و خجستگی هدایت می کند بر بلند ای کلمه می ایستی و «دیدارآشنا» را مژده اش میدهی . در عظمت یاد تو چه یادکردی عزیزتر و آسمانی تر از این دُر گرانقدر که از منبع فیض کلام، پیامبر مهر و رحمت و ارشاد، خلاصه دل و جان عالم، مقصد آفرینش و مقصود گیتی گردون، اول انبیا در رتبت و آخر ایشان در رسالت، محمد مصطفی (ص) فرو تراویده که : »اِنّی بُعثتُ مُعلِّماً « ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالیمقام،استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفنه تجلیل از مقام شامخ و بزرگ معلم، بدینوسیله اززحمات و تلاشهای خالصانه شما در انجام مطلوب وظیفه سنگین خویش در سنگر تعلیم و تربیت صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم . امید است پیوسته موفق و پیروز باشید .

متن زیبا برای تشکر از دوستان

بسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای …
شهردار محترم منطقه …
سلام علیکم
با احترام ضمن آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون برای جنابعالی و همکاران محترم‌تان بدینوسیله از همکاری و مساعدت‎های شما عزیز بزرگوار با این نهاد مقدس جهت پیگیری برنامه‎های طرح اکرام ایتام و جذب حامی در آن مجموعه که باعث خوشحالی این عزیزان و و خشنودی خداوند متعال گردیده است کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورده و سلامتی شما و خانواده گرامی‌تان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

****

سرکار خانم / جناب آقای …

مدیر عامل محترم …

تلاش های ارزنده شما و همکاران محترم تان در تبیین و نشر ضرورت های به کارگیری فنون و ابزار نوین اطلاعات و ارتباطات در توسعه و ارتقای عملکرد فعالیت های روابط عمومی قابل تقدیر و بدون شک زمینه ساز دستیابی و تحقق آرمان روابط عمومی الکترونیک در سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی است.

دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک، ضمن اعلام مراتب تقدیر و تشکر از جناب عالی و همکاران محترم به منظور مساعدت در برگزاری دومین همایش روابط عمومی الکترونیک، مزید توفیقات را از درگاه حضرت حق مسئلت می کند.

همیشه پیروز و موید باشید.

****

سرکار خانم/جناب آقای …….
بدینوسیله از زحمات و تلاش های شما در راستای ……… و همکاری با این انجمن در برگزاری مراسمات و همایش‌های متعدد قدردانی می‌نماییم.
سلامتی و بهروزی شما را از خداوند مسئلت داریم.

****

بسی شایسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه ی جانبه،

نهایت سپاس و قدردانی خویش را خدمت حضرت عالی ابراز داریم.

****

اکنون که دوران مسئولیت شما در شرکت به اتمام رسیده،

بر خود لازم میدانم از زحمات و تلاش‌هاي‌ ارزنده شما در توسعه و التیام تشکر نمایم.

پیام تقدیر و تشکر از زحمات دیگران

اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق

هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.

بدینوسیله از تلاش و زحمات مستمر

حضرتعالی تقدیر و تشکر میگردد.

از خداوند متعال برایتان سلامتی،

بهروزی و توفیق استمرار خدمتگزاری را مسئلت دارم.

متن تقدیر و تشکر از همکاری

همه همکاران در شرکت خواستار آن هستند

تا مراتب قدردانی و حق شناسی خود را

از این جهت که برای همه ما الگو و الهام بخش بوده اید

به شما ابراز دارند.

برای همه چیز از شما سپاسگزاریم.

****

همکار ارجمند جناب آقای ………….. / سرکار خانم ……………….

آری ، چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف شرکت خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

با پذیرش غم و شادی ، عتاب و عقاب ، صبر و شکیبائی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران سپردند.

اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید ، شایسته است از زحمات بی دریغ ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی نموده، توفیق روز افزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمائیم.

امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید.

با تشکر

****

با درود فراوان بر شما همراهان گرامی

بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از تمامی اولیاء گران قدر، دانش آموزان عزیز، آموزگاران مهربان و دیگر عزیزانی که در برپایی جشن یلدا به ما یاری رساندند، اعلام می دارم.

با امید به اینکه در تمامی لحظات زندگی شاد و سربلند باشید..

****

بسمه تعالی
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

تقدیر و تشکر برای ابراز تسلیت بدینوسیله از کلیه همکاران و دوستان عزیزم که از بدو اعلام فوت ……..( ……………. ) در مراسم تشییع جنازه – تدفین و مراسم ختم وی باعث تسلی و تسکین قلب مان گردیدند تشکر و قدردانی می‏نمایم . از کلیه کسانی که از طریق تلفن، ارسال پیام کوتاه، رایانامه، نصب پلاکارد و شرکت در مراسم ختم با خانواده اینجانب ابراز همدردی نمودند تشکر و قدردانی می‌گردد .

همچنین از …………….، …………….. به جهت حضور در مراسم سوم و کلیه دوستان و آشنایان که در مراسم حضور بهم رسانیده اند، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم بتوانیم در شادیها و امور خیر آنان جبران نماییم .

متن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی

ما کارکنان (نام شرکت یا کارخانه) افتخار می کنیم که

شما به طور مستمر در برنامه های خود

همکاران و پرسنل شرکت را سرمایه های اصلی شرکت به حساب می آورید

و با فراهم کردن رفاه و امنیت شغلی

برای پرسنل از خواسته های قانونی آنها دفاع می کنید.

به همین منظور ما کارکنان و پرسنل این شرکت

مراتب سپاس و قدردانی خود را

از همت و زحمات ارزشمند و صمیمانه جناب عالی،

همچنین توجه مستمر به مشکلات،

دغدغه ها و حقوق کارکنان در تمامی زمینه ها،

به حضورتان تقدیم می داریم.

****

متن تقدیر و تشکر از همکاری

استاد گرامی جناب آقای / سرکار خانم …
با سلام
دلسوزی، تلاش و کوشش حضرت‌عالی در تعلیم و تربیت، انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با دانشجویان و ایجاد فضایی دلنشین برای کسب علم و دانش و درک شرایط دانشجویان حقیقتاً قابل ستایش است. این جانب بر خود وظیفه می‌دانم که در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر نمایم.
از خداوند متعال برایتان سلامتی، موفقیت و همواره یاد دادن را مسئلت دارم.
دانش آموز دیروز، امروز و فردا
ارادتمند شما …

****

اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.

بدینوسیله از تلاش و زحمات مستمر حضرتعالی تقدیر و تشکر میگردد.

از خداوند متعال برایتان سلامتی، بهروزی و توفیق استمرار خدمتگزاری را مسئلت دارم

****

از مژده‌ی حبیب دلم شاد و خرم است وز نسخه‌ی طبیب تنم ایمن از بلاست

سرکار خانم دکتر/جناب اقای دکتر……………………….

از اینکه با سعه‌ی صدر، حس نوع دوستی و حسن خلق و به پشتوانه‌ی دانش روز با همت، حمیت و تلاش جدی و با توجه به شرایط بسیار سخت و صعب همسرم در دوران بارداری؛ با ظرافت و دقت نظر نسبت به مراقبت همسرم در دوران بارداری از ابتدا تا انتها جهت سالم به دنیا آوردن نورچشم و فرزند دلبندم در نهایت فرهیختگی و هوشمندی اهتمام ورزیدید، در کمال ادب و ارادت این لوح تقدیر تقدیم محضر طبیبانه و ماهرانه‌ی شما می‌گردد.

از طبیب عشق برای آن طبیب مهر، صحت، سلامت، سعادت و سیادت مسالت دارد.

دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمر جاویدان بماند

خدا را می‌دهم سوگند بر عشق هر آن خواهی برایت آن بماند

تنت سالم، سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند

ارادتمند شما……………….

****

پیروزی، پرشی دارد به اندازه عشق

دانشجو عزیز خانم ………. از آموزشگاه ……….

با احترام

خبر مسرت بخش، همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد، و اینک خبر شادمانه موفقیت شما نیز مایه مباهات است .

آری، دستان پرتوان و عزم استوار بار دگر حدیث پرافتخار پیروزی را می سراید و امروز را برای فردایی بهتر و سازنده آماده می سازد.

کسب رتبه ………. در مسابقه ………. سال تحصیلی ………. یادواره عزت و افتخار حسینی را تبریک عرض می نماییم و برایتان از خداوند مهربان دلی از جنس بلور، به رنگ آسمان و وسعت دریا خواستاریم .

شمع وجودتان تابنده و نورانیت دلتان پاینده

متن تشکر رسمی اداری

خبر مسرت‌بخش، همواره دل را شاد و لحظه‌ها را ماندگار می‌سازد،

و اینک خبر شادمانه موفقیت شما نیز مایه مباهات است.

****

متن تقدیرنامه دانش آموزی

لوح زرّین
تقدیم به دانش آموز ………. کلاس ………. مدرسه ………. با رتبه ………
خدا را شکر می گوییم و خوشحالیم که موفقیت شما را در امتحانات سال تحصیلی ………. تبریک گفته و این لوح تقدیر را به پاس کوشش و تلاشی که در این راه ازخود نشان داده اید تقدیم نماییم.

****

چنان پر شد فضای سینه از دوست که فکر خویش گم شد از ضمیرم

به نام او که فرمان‌ها روان و حال‌ها بر نظام، از نام اوست. بس قفل‌ها که به این نام از دل‌ها برداشته، بس رقم‌های محبت که به این نام در سینه‌ها نگاشته، بس بیگانگان که به وی آشنا گشته، بس غافلان که به وی هشیار شده، بس مشتاقان که به این نام دوست را یافته است.

گفت از دوست چه دیدی که چنین مسروری؟ گفتم از دوست همین بس که زما یاد کند

دوست و همکار باوفایم

متن تقدیر و تشکر از همکاری

سرکار خانم / جناب آقای …
مدیریت محترم …
برگزاری موفقیت‌آمیز اولین نمایشگاه توانمندی‌های روابط عمومی‌های بخش غیردولتی، حاصل همدلی، همفکری و کوشش تمامی پاسداران فرهنگ کشور و دلسوزان عرصه اطلاع‌رسانی بود.
ازحضور فعال همکاران گرامی آن مجموعه تلاشگر صمیمانه سپاسگزاری می‌شود.

جملات برای تقدیر از همکاری

راز تشکر در خنده است
خنده با سپاس زیباست
تشکری که از سر دل نباشد ارزش ندارد …

***

واعلموا ان الله سمیع علیم            244 بقره

بدانید این را به کار شما              سمیع و علیم است یکتا خدا

حضور مهر ظهور جناب آقای ……………………………….

بسمه تعالی
جناب آقای اباذری
مدیریت محترم دبیرستان نمونه دولتی شهید همت شهرضا بدینوسیله اینجانب انتخاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیریت دبیرستان نمونه دولتی شهید همت شهرضا تبریک عرض نموده وآرزومندم در سایه تجارب ارزشمند جنابعالی دراین سمت شاهد موفقیت و پیشرفت این دبیرستان باشیم.
با آرزوی توفیق دانش آموز شما

****

همه ی تشکر و قدردانی‌ام ویژه کسی است که در همه ی سختی‌ها کنارم بودو در تک تک لحظات زندگی همراه و هم قدمم. ممنونم ازت بابت تمام انچه که بی منت به من بخشیدی و تنهایم نگذاشتی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بازی انفجار
جت بت
سایت انفجار