متن و جملات

سخنان بزرگان درمورد ارز دیجیتال

نظرها و تفکرهای افراد جدا از تخصص درباره بیت کوین متفاوت است. در این بخش ما مجموعه ای از سخنان بزرگان درمورد ارز دیجیتال گردآوری کرده ایم.

سخنان بزرگان درمورد ارز دیجیتال

بیت کوین بسیار ویژه است، بسیار، بسیار و بسیار ویژه. من خودم هم در حساب شخصی‌ام بیت کوین دارم و روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ام.
چامات پالیهاپیتیا – یکی از مالکان باشگاه گلدن استیت

****

من فکر می کنم این یک سفر هیجان انگیز اجباری است اما دولت ها می خواهند که بر حریم آن تسلط داشته باشند. بیت کوین هیجان انگیز است، زیرا نشان می دهد چقدر ساده و راحت است. بیت کوین بهتر از ارز‌های سنتی است، زیرا شما مجبور نیستید که به صورت فیزیکی آن را حمل کنید و البته، برای معاملات بزرگ، پول فیزیکی بسیار آزاردهنده خواهد بود.

بیل گیتس – بنیانگذار مایکروسافت

****

پاسخ فنی درباره بیت کوین این است که بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده موفق است. «بیت کوین» دستاوردی بزرگ در دنیای دیجیتال است که تاکنون اتفاق نیافتاده است.

اریک اشمیت – مدیر عامل سابق گوگل

سخنان بزرگان درمورد ارز دیجیتال

ارزهای مجازی می‌توانند برای طولانی‌ مدت حضور خود را تضمین کنند به خصوص اگر بتوانند از روش‌های سریع‌تر، امن‌تر و بهینه‌تری برای پرداخت استفاده کنند.

بن برننکی – رئیس سابق سازمان فدرال رزرو ایالات متحده

سخنان و توصیه بزرگان درمورد ارز دیجیتال

تیم دریپر (سرمایه­‌گذار بیت ­کوین):

من مجبور نیستم برای نگه‌داری پولم به افراد شیک­‌پوشی که هر روز وارد ساختمان­‌های پرزرق‌ و برق بانک می­‌شوند، کارمزد بدهم. می­‌توانم از پولم محافظت کنم و لازم نیست ناپدیدشدن سرمایه‌­ام را در این برج‌های بزرگ و زیبا تماشا کنم. سرمایه‌ام را در یک دفترکل توزیع‌شده نگه‌داری می‌کنم و این به من حس قدرت می‌­دهد.

****

چارلی لی (Charlie Lee)، بنیان‌گذار لایت کوین:

وقتی ارزهای دیجیتال خود را از یک صرافی ارز دیجیتال مثل کوین بیس می‌خرید و آن را در همان صرافی نگه‌ می‌دارید، مانند این است که با ارز دیجیتال مثل سپرده‌گذاری پول در بانک برخورد می‌کنید. این کار بسیار خطرناک است. شما باید با روش‌های محافظت از کلیدهای خصوصی، نحوه استفاده از کیف پول‌های سخت‌افزاری، قابلیت چندامضایی و سایر راه‌حل‌هایی که برای کنترل بیت کوین به کار می‌رود، آشنایی داشته باشید. این برای بسیاری از مردم سخت است و به‌معنای یک دوره یادگیری نسبتا طولانی است.

سخنان و توصیه بزرگان درمورد ارز دیجیتال

چانگ‌پنگ ژائو (بنیان‌گذار صرافی بایننس):

من همیشه به آینده ارزهای دیجیتال اعتقاد داشته‌ام؛ اما گاهی اوقات باید احتمال اشتباه کردن و صفر شدن قیمت بیت کوین را در گوشه ذهن خود داشته باشید. تنها در این حالت است که می‌­توانید چشم­‌انداز بلندمدتی را برای خودتان در نظر بگیرید.

****

برندن چز (بنیان‌گذار کوین مارکت کپ):

بهترین سرمایه‌گذاری که می‌توانید انجام دهید، سرمایه‌گذاری روی خودتان است؛ با تکنولوژی آشنا شوید و در پروژه­‌های مورد‌علاقه‌تان مشارکت کنید. با این کار، پس از اینکه ارزهای دیجیتال به پدیده غالب دنیا تبدیل شوند، مشتریان بسیاری را به‌دلیل تجربه و دانشی که کسب کرده‌اید به دست خواهید آورد. در نهایت، باید نسبت به هر پدیده‌ای که وعده یک‌شبه پول‌دارشدن می‌دهد، شکّاک باشید.

سخنان و جملات بزرگان در مورد ارز دیجیتال

شما نمی توانید پدیده هایی مانند بیت کوین را متوقف کنید. بیت کوین همه دنیا را خواهد گرفت و جهان باید خودش را تطبیق دهد. دولت های جهان باید خودشان را تطبیق دهند.

جان مک کافی

****

این آماتورهای علم رمزنگاری بودند که گونه های مختلف را ایجاد کردند. متخصصان پیشرو در حوزه رمزنگاری، روی مشکلات واقعی سیستم هایی که که در حال استفاده بودند و اکنون منسوخ شده اند، تمرکز داشتند. آماتورهایی که از واقعیت ها رها شدند، به سمت این تئوری حرکت کردند.

دیوید کاهن

****

بیت کوین ارز مقاومت است.

مکس کایزر

سخنان و جملات بزرگان در مورد ارز دیجیتال

بلاک چین یک تکنولوژی است. بیت کوین نخستین ظهور از پتانسیل‌های آن است.

مارک کنیگزبرگ

****

بیت کوین وعده می‌دهد که حداقل برخی از قدرت‌ها را از دولت ها گرفته و آن را به مردم انتقال دهد. این به تنهایی باعث درگیری های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می‌شود.

پل ویگنا

توصیف و سخنان بزرگان در مورد ارز دیجیتال

حسابداری سه طرفه که پس از صنعت چاپ و اینترنت بزرگترین اختراع بشر طی ۵۰۰ سال اخیر است، توسط بلاک‌چین به واقعیت تبدیل شد در طی بیست سال آینده، پول نقد (اسکناس و سکه‌های فیزیکی) غیرقانونی خواهد بود.

دنیل جفریز – نویسنده و آینده‌پژوه

بلاک‌چین به واقعیت تبدیل شد

سیاستمداران و شهروندان ممکن است این سؤال در ذهنشان نقش بسته باشد که: چرا ما به همه این‌ها نیاز داریم؟ ما نفت، گاز، زغال سنگ و فلزات مختلف داریم … همه چیز! اما باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم. این چیزی است که نیاز داریم.
عصر سنگ به دلیل کبود سنگ به پایان نرسید؛ بلکه آن دوران فقط به دلیل ظهور فناوری‌های جدید تمام شد و اکنون فناوری‌های جدیدتری در جهان ظاهر می‌شوند. ما نباید از رقابت در این حوزه (بلاک چین) جا بمانیم.

ولادیمیر پوتین – رئیس جمهور روسیه

****

مشخص نیست که ابرهای نزولی بیت کوین درحال کنار رفتن باشند اما این ارز دیجیتال در سه ماه گذشته ۱۵ درصد رشد داشته و ممکن است به عنوان استاندارد انتقال پول انتخاب شود.

مارک فیبر – سرمایه‌گذار مطرح سوئیسی

****

سعی نکنید «بلاک چین» را تعریف کرده و یا مقرراتی برای آن وضع کنید. در نهایت در این کار شکست می‌خورید و دلیلش این است که عبارت «بلاک چین» آن قدر معنای گسترده‌ای یافته که تعریف آن ناممکن شده است. یک تعریف باید مشخص و سودمند باشد و در عین‌ حال، کلی باشد که بتواند همه اجزا را در بر بگیرد.

نیک کارتر – نویسنده و تحلیلگر

در نهایت در این کار شکست می‌خورید

«حباب بیت کوین به معنای فرارسیدن زمان ترکیدن و از بین رفتن این ارز دیجیتالی نیست.»
«بیت کوین نمونه دیگری از رفتار مدگرایانه‌ انسان است؛ چرا که در حال حاضر خرید آن هزینه زیادی می‌طلبد.»
«فراتر از شایستگی ایده‌ اولیه آنها پیشروی کرده است که نشانگر وجود ردپاهایی جز جامعه دانشمندان علوم کامپیوتر در این بازار است.»

رابرت شیلر – برنده نوبل اقتصاد

نقل قول معروف در مورد ارزهای دیجیتالی

من فکر می کنم اینترنت یکی از نیروهای اصلی برای کاهش نقش دولت است. یکی از چیزهایی که کمبود آن احساس می‌شود اما به زودی توسعه خواهد یافت، یک پول الکترونیکی قابل اعتماد است.

پروفسور میلتون فریدمن

****

همه کسانی که از دانش خود برای ایجاد تغییر اجتماعی استفاده می کردند، کریپتوگرافی (علم رمزنگاری) را به عنوان ابزاری برای تقویت حریم خصوصی افراد و تغییر قدرت از نهادهای بزرگ و مرکزی به انسان های معمولی، انتخاب کرده‌اند.

پل ویگنا

****

از این موضوع فاصله بگیرید. اساسا این فقط یک سراب است.

وارن بافت

سخنان معروف درباره ارز دیجیتال

اگر به آزادی، اصل عدم تجاوز یا آزادی اقتصادی اهمیت می‌دهید، باید هر آنچه را که می توانید انجام داده تا بیت کوین را در زندگی روزمره خود به کار ببرید.

راجر ور

****

بیت کوین یک پیشرفت بسیار هیجان انگیز است، ممکن است تبدیل به یک ارز جهانی واحد شود. من فکر می‌کنم در ۱۰ سال آینده بیت کوین رشد کرده و به یکی از مهمترین شیوه های پرداخت و نقل و انتقال پول تبدیل خواهد شد.

کیم داتکام

***

ما واقعا نمی دانیم چگونه این ارز ایجاد شده است. شما نمی توانید بدون شفافیت اولیه یک پول کارآمد داشته باشید. اگر شما به ترید کردن معتاد هستید، از بیت کوین دور شوید. خوشبختانه ریزش اخیر بازار هشدار خوبی برای مردم بود.

استیو فوربز

***

بیت کوین آغاز امری عظیم است: یک ارز بدون حکومت، چیزی ضروری و حیاتی.

نسیم طالب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بازی انفجار
جت بت
سایت انفجار
سایت انفجار
خرید آنتی ویروس