متن و جملات

جملات انگیزشی در مورد سرمایه گذاری افراد ثروتمند

مطالب این پست به جملات انگیزشی در مورد سرمایه گذاری افراد ثروتمند اختصاص داده شده است. امیدوارم انگیزه لازم برای شروع کار را برایتان فراهم کند

جملات انگیزشی زیبا در مورد سرمایه گذاری افراد ثروتمند

منتظر قسمت، سرنوشت و شانس نباش. باور داشته باش که با هدف‌گذاری، اقدام و پیگیری می‌توانی بهترین زندگی را برای خودت بسازی…
وقتی قبول داشته باشیم که سرنوشت و تقدیرمان از قبل نوشته شده است، دیگر شور و انگیزه‌ای برای تلاش کردن برایمان باقی نمی‌ماند. به جای ایمان داشتن به سرنوشت، به هدفتان ایمان داشته باشید و برای تلاش‌هایتان ارزش قائل شوید.

****

کسی که پشتکار دارد برای شانس ارزشی قائل نیست و با تمام توان تلاش می‌کند.
افراد موفق، دیدگاه‌های بسیار متفاوتی نسبت به شانس دارند که آن را در جملات انگیزشی زیادی می‌توانید مشاهده کنید. اما نکته مشترک در بین تمام افراد موفق این است که همه آنها پشتکار را به عنوان عنصر اصلی رسیدن به هدف معرفی می‌کنند. در واقع بدون پشتکار، نمی‌توان به جایی رسید.

****

برای تغییر دادن زندگیت، باید اولویت‌هایت رو تغییر بدی. برای به دست آوردن چیزهایی که تا حالا نتونستی به دست بیاری، باید از راهی بری که تا حالا نرفتی.
به قول انیشتین، با فکری که مشکل را ایجاد کردی، نمی‌توانی راه‌حل هم بسازی. در نتیجه، نباید از فکرهای جدید بترسید. چون فکرهای تازه، نیروی ایجاد تغییرات کارساز را با خودشان به همراه می‌آورند.

جملات انگیزشی زیبا در مورد سرمایه گذاری افراد ثروتمند

گاهی اوقات برای رسیدن به موفقیت باید ریسک کرد.
مدیریت ریسک، بحث تازه‌ای در جملات انگیزشی نیست. از زمانی که انسان مفهوم موفقیت را کشف کرد و مزه شیرین آن به زبانش خوش آمد، فهمید که موفقیت با ریسک همراه است. اما حتی در ریسک کردن هم می‌توان هوشمندانه عمل کرد.

جملات مثبت انگیزشی در مورد سرمایه گذاری افراد ثروتمند

برای پولدار شدن، قبل از داشتن یک شغل خوب، باید ذهن ثروتمند داشته باشید.

یک ذهن ثروتمند، همان ذهنی است که باعث می‌شود ما به موفقیت برسیم. ذهنی که باید برای ثروتمند شدن آن را داشته باشیم. چگونگی داشتن یک ذهن ثروتمند خودش داستان طولانی و مفصلی دارد که در این مقال نمی‌گنجد. اما درباره آن همین را بدانید که هرچقدر هم شغل و درآمدتان خوب و عالی باشد، باز هم اگر ذهن ثروتمندی نداشته باشید، به ثروت و موفقیت مالی نخواهید رسید…

****

ثروت محصول تفکر انسانهاست.

فکر نمی‌کنم این جمله نیاز به توضیح خاصی داشته باشد، چرا که بازهم درباره تفکر و ذهن ثروتمند صحبت می‌کند و اینکه تا چه حد تأثیر به سزایی در موفقیت ما دارد. تا زمانی که شما ذهن ثروتمندی نداشته باشید، باید قید جیب ثروتمند را هم بزنید…

جملات مثبت انگیزشی در مورد سرمایه گذاری افراد ثروتمند

یک مرد دانا باید پول را در سر خود داشته باشید، نه در قلب خود!

همه ما به پول علاقه داریم. درست است؟ اصلاً مگر می‌شود کسی را پیدا کنیم که از پول خوشش نیاید؟ خب دقیقاً مشکل اصلی ما همین جاست که پول را فقط دوست داریم! ذهن افراد ثروتمند به آنها اجازه نمی‌دهد که فقط به آن فکر کنند. اصلاً آنها نمی‌توانند از تلاش کردن دست بکشند و متوقف شوند. اگر ما هم این ذهنیت را داشته باشیم مسلماً جیب پرپول از همیشه به ما نزدیک تر خواهد بود…

****

آدم هایی با ذهنیت ریالی هیچ وقت مردمی با ذهنیت میلیون دلاری را درک نمی‌کنند.

تا وقتی فکر و هدفمان کوچک باشد، نمی‌توانیم به درجه انسان هایی برسیم که به موفقیت های بالا رسیده اند. چرا که آنها اهداف بسیار بزرگی داشته و برای آن تلاش کرده اند. به قول معروف ذهنیت “میلیون دلاری” داشته اند. اما فردی با اهداف و ذهنیت “ریالی”، هرگز نمی‌تواند به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند. هرگز!

جملات انگیزشی عالی در مورد سرمایه گذاری افراد ثروتمند

****

یک کسب و کار ایده‌آل، کسب و کاری است که بازدهی بالایی نسبت به سرمایه‌اش ایجاد می‌کند و سرمایه زیادی را برای آن بازدهی‌های بالا اختصاص می‌دهد. چنین کسب و کاری به یک ماشین سود مرکب تبدیل می‌شود.

«وارن بافت»

****

نیازی نیست متخصص موشک باشید. سرمایه‌گذاری بازی نیست که در آن فردی با آی‌کیو 160 بتواند فردی با آی‌کیو 130 را شکست دهد.

«وارن بافت»

جملات انگیزشی عالی در مورد سرمایه گذاری افراد ثروتمند

وقتی ما صاحب بخشی از یک کسب و کار ممتاز با یک مدیریت ممتاز هستیم، علاقه‌مندیم سهام آن را برای همیشه نگهداریم.

«وارن بافت»

****

کلید سرمایه‌گذاری این نیست که بسنجید یک صنعت چقدر می‌تواند روی جامعه تاثیر بگذارد یا اینکه چقدر آن صنعت رشد خواهد کرد، بلکه باید مزایای رقابتی هر شرکت را تشخیص داد و مهمتر از همه اینکه این مزایای رقابتی چقدر طول می‌کشد.

«وارن بافت»

جملات انگیزشی موفقیت مالی

سرعت موفقیت شما فقط با فداکاری و آنچه می‌خواهید فدا کنید تعریف می‌شود. نیتن دبلیو موریس

آنچه می‌خواهید فدا کنید تعریف می‌شود.

آمادگی مالی یک رویا یا یک وضعیت ذهنی نیست. اگر شما مایلید آن را دنبال کنید و آن را به دست آورید. این یک واقعیت است.

ویل رابینسون

****

اگر قصد تلاش برای رسیدن به چیزی را ندارید، تعیین اهداف بی معنی است.

دون کانلی

****

شما همیشه می‌توانید پاداش (مالی) را تجسم کنید، اما اگر چشم‌انداز به اندازه کافی قوی باشد می‌توانید به از خودگذشتگی ایمان داشته باشید.

دن کانلی

می‌توانید به از خودگذشتگی ایمان داشته باشید.

حداقل هشتاد درصد میلیونرها خود ساخته هستند. یعنی آنها با چیزی غیر از جاه طلبی و انرژی شروع کردند، همان راهی که بیشتر ما شروع می‌کنیم.

برایان تریسی

بهترین جملات انگیزشی رابرت کیوساکی

 تنها دارایی قدرتمندی که داریم ذهن ماست. اگر به خوبی آموزش داده شود می‌تواند ثروت عظیمی ایجاد کند.

****

اندازه موفقیت شما به وسیله قدرت اشتیاقتان، اندازه رویاهایتان و اینکه چگونه در طول راه با ناامیدی کنار می‌آیید، مشخص می‌شود.

****

پول همه چیز نیست ولی جایگاهش همان بالا است، کنار اکسیژن.

سخنان بزرگان درباره پولدار و ثروتمند شدن

درآمد فعلی شما هیچ تأثیری روی توانایی شما در ثروت سازی ندارد!

“دیوید باخ”

****

اولین دلیلی که افراد به آنچه می خواهند، نمی رسند، این است که اصلا نمی دانند چه می خواهند! افراد ثروتمند، دقیقا می دانند که ثروت را می خواهند

“تی هارو اکر”

***

یع ترین راه برای پول در آوردن، حل یک مسئله است. هر چه مسئله ای که حل می کنید بزرگ تر باشد، پول بیش تری در می آورید!

“استیو سیبولد”

***

میلیونرها به طور میانگین سالانه 20% از درآمد خود را سرمایه گذاری می کنند. ثروت آن ها، با درآمد سالیانه شان سنجیده نمی شود، بلکه با میزان پس اندازها و سرمایه گذاری هایشان در طول زمان سنجیده می شود.

“رامیت ستی”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بازی انفجار
جت بت
سایت انفجار
خرید آنتی ویروس