تشکرمتن و جملات

متن برای تشکر از کار خیرخواهانه

در این پست مجموعه ای از بهترین متن برای تشکر از کار خیرخواهانه براتون آماده کردیم. امیدواریم از این متنها خوشتون بیاد و با دوستانتون به اشتراک بگذارید.

متن و جملات رسمی و ادبی تشکر برای انجام کار خیر

اندک شمارند آنان که بدانند بر روی صحنه زندگی از برای چه آمده و وارسته و بند گسسته از خویشتن خویش،  در گستره ای از کردارهای نیک، همگان را به انسانیتی اصیل رهنمون کرده باشند.‎
آری، نمی‌توان نگفت و ننوشت از آنان که عهده‌دار پژواک مهرورزی شده‌اند، آنان که تردید را به تصمیم رسانده و جوانه های کوچک انسانیت را بی‌ خستگی پاسدار شده‌ اند.

***

موسسه خیریه ما ، _____________ ، صرفاً به کمک های مردمی متکی است تا درهای ما را باز نگه دارد و به کارهایی که می خواهیم انجام دهیم ادامه دهد.
ما از اهدای سخاوتمندانه شما بسیار قدردانی می کنیم.

***

والباقیات و الصالحات خیرٌ عند ربّک ثواباً و خیرٌ مَردّا ۷۶مریم

ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی هر کس اثرنیکی را بنیان گذارد نسبت به آثار آن تا هر زمان که بماند ماجور است .
با این بیان ارج و اجر کار عزیزانی که با در اختیار نهادن ملک خویش و همراهی و همگامی نمودن با (شهرداری/……………………..) منشا آثار و برکات در جامعه می باشند به خوبی نمایان می شود .
آنچه ارزش انسانی و وجهه ی اخلاقی این امور و هرگونه فعالیت خیر خواهانه و خدا پسندانه را از موارد مشابه آن متمایز می سازد علاوه بر عنصر اختیار و اراده ی خود درکمال آزادی و هم سویی و هم نوایی ، قصد و نیت الهی در انجام این گونه فرایض دینی و اخلاقی است.
از شما شهروند نیک اندیش سرکار خانم/ جناب آقای ………………………………….که با تبلور ایثار و سخاوتِ طبع با واگذاری زمین خود برای عموم و مشارکت جهت اجرای پروژه های عمرانی شهرداری ………………… در احداث …………………….، به اوج تکوین این خصایص متعالی نایل آمده اید ; به رسم ادب و احترام ،از این عمل خیر خواهانه – با عنایت به اینکه خدمت به خلق عین عبادت خالق است -این لوح سپاس تقدیم حضور ایثارگرانه و سخاوتمندانه شما می گردد.
از ایزد رحمان توفیق نیل به اهداف الهی ، انسانی و متعالی مسالت دارد.

متن برای تشکر از کار خیرخواهانه

س ام اس جشن نیکوکاری

امروز طراوت میهمان دل های ماست. امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند. امروز زمینیان آسمانی شده اند. امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد. امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند. امروز، روز نیکوکاری است.

***

بنام خدا
جناب آقاي دكتر …
با تنظيم وقف نامه جهت احداث آسايشگاه براي بيماران روحي و رواني كه انجام اين نيت خير به جهاتي تحقق نيافت، سپاس خداي بزرگ را كه همزمان با همكاري جنابعالي و درايت مرحومه سركار خانم … وانجام اقدامات لازم اين مهم در بيمارستان رازي محقق گرديد.
باتكرار اين جمله از آن مرحومه (كه اگر زحمات آقاي … نبود اين آسايشگاه ساخته نمي شد)
لازم ميداند كه از زحمات بي دريغ و كوششهايي كه در اين مدت جهت انجام نيت واقف خيرانديش معمول داشته ايد  از طرف خود و خانواده تشكر و سپاسگزاري نموده و به مصداق
نام نيكي گر بماند زآدمي
به كه از او ماند سراي زرنگار
استمرار و ادامه خدمات بيشتري را براي جنابعالي آرزو مي نمايد.

***

بینِ تکرارِ مکرارت؛ کم‌تر حسی پیدا می‌شه که حال‌ِ خوب به‌همراه داشته باشه.
شاهدِ اشکِ اندوه دیگران بودن خوشایند نیست اما شاهدِ اشک شوق بودن، لذت‌بخش‌ترین حسی که می‌تونیم تجربه کنیم.
لذت‌بخش‌تر این‌که بدونیم خودمون حس خوبو می‌سازیم.

خیر عزیز از مهربانی شما متشکریم

 بهترین متن برای تشکر بابت کار خیر 

کمک مالی سخاوتمندانه شما کمک زیادی به ما می کند تا زندگی بسیاری از انسان ها را بهتر کنیم.

متن برای تشکر از کار خیرخواهانه

فاستبقو االخیرات سوره بقره ۱۴۸
همه روز، روزه بودن، همه شب نماز کردن همه ساله حج نمودن، سفرحجاز کردن
ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن
به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن
شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن
به خدا که هیچ کس را ثمر آن قدر نباشد که به روی نا امیدی در بسته باز کردن

خیر نکوکار …………………..
درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است.
شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا.
این لوح سپاس را به شکرانه ی سخاوت و مناعت جناب عالی در انجام کار خیر، پیشکش محضر ارزشمندتان می نماییم.
توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه ی شما باشد.
تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک

***

آرام و سبک بار پر می کشند. اوج می گیرند و آسمان را زیبایی می بخشند. پرندگان مهربانی را می گویم. چقدر هوا شرجی طراوت است. چقدر باغ دل ها شکوفاست که اینگونه عطر عشق در هوا پراکنده است. مگر امروز چه روزی است؟ آری، امروز روز نیکوکاری است.

***

و خداوند زمین را به لرزه درآورد تا دستان پر مهر تو را به یاری ام بفرستد و تو چه زیبا سخت ترین شب زندگی مرا روشن کردی .دیوارها ریخت جانها رفت اما گل امید با دستان تو شکفت بغض آن روزهای من دریاها اشک بود که همه دعا شد تا هیچ گاه پشتت نلغزد و در ظلمات زندگی خدایی آن بالا نگهبانت باشد و در لحظه لحظه های زندگی دستت را بگیرد همانگونه که در سخت ترین روزهایم دستم را گرفتی
تقدیم به دلسوزترین کمکیار زلزله زدگان آقای …
از طرف خانواده ی …
با احترام

متن برای تشکر از کار خیرخواهانه

برایت دعا می کنم؛ تویی که از مهربانی آفریده شدی؛ تویی که پاداش فردایت، بهشت است؛ تویی که چون موج متلاطمی؛ تویی که فداکارانه، کودکان مرا شادمان ساختی؛ تویی که گرد محرومیت را از چهره ام پاک کردی؛ تویی که در جشن نیکوکاری، شادی ات را به خانه ام آوردی. آرزو می کنم بهاری همیشه سبز داشته باشی.

***

لطف شما نسبت به خیریه ما ، _______________ ، به ما این امکان را داده است تا با دستیابی به اهدافمان، بتوانیم به راهمان را ادامه دهیم.
با تشکر از کمک مالی شما.

متن مذهبی تشکر از کار خیر خواهانه

امام صادق فرمود:

«کسی که در سختی ها به داد برادر مؤمنش برسد و گرفتاری اش را برطرف سازد و در برآوردن حاجتش به او کمک کند، به سبب این عمل 72 رحمت نزد خداوند دارد که خداوند یکی از آنها را زودتر به او عطا می فرماید و با آن زندگی دنیایش را اصلاح می کند و 71 رحمت دیگر را برای ترس و وحشت های قیامتش ذخیره می سازد.»

***

با تشکر از ورثه ی شادروان مرحوم …
که در زمان زلزله کمکهای زیادی به مردم رنج کشیده ی کرمانشاه کردند
قسم به شب قسم به لرزیدن زمین،قسم به شبی که زمین به لرزه درآمد و آسمان و زمین به اذن خدا دست به دست هم دادند تا انسان را بیازمایندو تو چه زیبا آزمونت را دادی و دستهای زیر آوار مانده ی خواهران و برادرانت را گرفتی
قسم به بغض ،قسم به اشک و قسم به چشمهایی که بسته شد
قسم به جان،قسم به روح ،قسم به ناله هایی که زیر آوارها گم شد
قسم به پدر ،قسم به مادر و قسم به اولادی که زنده زنده دفن شد
قسم به رحم ،قسم به رحمان و قسم به آنکه دلهای ما را مرهم گذاشت
قسن به تو خلیفت الله
قسم میخورم که رحمت خدا را در دستان تو دیدم و دوباره ساختم و اینک این خانه و این جان همه از آن توست
از طرف خانواده ی …

متن برای تشکر از کار خیرخواهانه

امروز در مزرعه عشق، بذر نیکوکاری می پاشند، تا فردا در بهار دل ها، گل های معنویت شکفته شود. سرسبزی فردا مدیون همت مردان و زنانی است که شادی های خود را بر کویر نیازهای هم وطنان خود می پاشند. فرخنده باد این شور و خجسته باد روز با طراوت نیکوکاری.

بهترین متن برای تشکر از کار خیر و انسان دوستانه 

هر گونه کمک مالی، صرف نظر از کوچک و بزرگ بودن، تمایل به کمک سازمان ها برای کمک به نیازمندان را نشان می دهد.
از کمک شما به خاطر کار خیرتان بسیار سپاسگزاریم.

***

«لن تنالوا البر حتی تنفقوا مما تحبون» (آل عمران/ ۹۲)
[هرگز به «حقیقت» نیکو کاری نخواهید رسید مگر اینکه از آنچه که دوست دارید ، انفاق کنید .]

لوح سپاس

برادر گرامی جناب آقای

با سلام و احترام و تحیات الهی
در جوامع توحیدی ، شخصیت های پای بند به ارزش های والای الهی در تفکری سعادت آفرین ، فلسفه زندگی را تنها در خدمتگزاری به بندگان خداوند معنا کرده اند و آن هنگام که با معنویت قرین گردد از اعتبار دیگر گونه و مضاعفی بهره مند خواهد شد .
اگر چه زبان در قدردانی از تلاش بی دریغ و انسان دوستانه آن بزرگوار در راستای عمل خدا پسندانه (حمایت از بیماران نیازمند کلیوی ) قاصر است ، لیک ضمن تقدیر و تشکر از سالها خدمات ارزنده و اندیشه سازنده و زحمات خالصانه و بی شائبه شما و مشارکت دلسوزانه تان در این امر ، تشکر و قدردانی نموده از حضرت احدیت برای شما و خانواده محترمتان سلامتی همراه با نشاط و عشق به خدمتگزاری به بیماران را مسئلت داریم .
امیدکه درسایه معجزه ی ماندگار پیامبر(ص) « قرآن کریم» و مساعی خیرخواهانه خیرین محترم همچون شما در زنده نگه داشتن این عمل خدا پسندانه که مخصوص اهل تقواست، موفق و مؤید باشید .

انجمن خیریه

***

به شما می اندیشم. به شما که این گونه به یاری نیازمندان می شتابید. به شما که سبد سبد محبت را از باغ همیشه سبز باور خود به ارمغان می آورید. به شما می اندیشم؛ به شما که عطوفت و مهربانی پروردگار در رگ هایتان جاری است. مبارک باد بر شما روز نیکوکاری

متن لوح تقدیر از خیر مسجد ساز

 

انما یعمر مساجد الله من امن بالله و الیوم الاخر و اقام الصلوه و اتی الزکوه و لم یخش الا الله
( توبه ۱۸ ) ( یا آیه ی ۱۰۸ از سوره ی توبه )
خیر مسجدساز ، ای پاکمرد راد، جناب آقای ………………………………
تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک

مسجد جایگاه انسان های پاک نهاد و نیکوسرشت است، مسجد پایگاه عابدان، عارفان، پرهیزگاران و رستگاران است. مسجد محل عبادت و مناجات و راز و نیاز با وجود ذی جود است. مسجد مرکز تهذیب نفس و تنویر قلب و تزکیه ی روح است. مسجد بهترین مکان جهت تعلیم و تربیت معنوی هر انسان است و به گونه ای است که ذات اقدس برای این مکان مقدس، تقدس خاصی قایل شده است.
از اینکه با بهر ه گیری از فیض لایتناهی الهی با همت و حمیت وسیع و وثیق ( با مشارکت و معاضدت مالی ، معنوی، فیزیکی، اندیشه ای ) در ساخت مسجد امام حسین ( ع ) روستای دارایی با تعمیق شناخت آثار خیرات و برکات ساخت مسجد، با حس همسویی و همگرایی، سخاوتمندانه و کریمانه اهتمام ورزیده اید؛ سپاسگزاری نموده و به شکرانه ی این توفیق الهی و به پاس این عمل صالح و پسندیده، این لوح تقدیر ، تقدیم محضر شایسته و گرانمایه ی شما می گردد.
با امید به اینکه، با توکل به خداوند متعال و با تکیه بر اشاعه و توسعه ی این کار خداپسندانه ، توفیق رفیق طریق تکامل معنوی و معرفتی شما گردد و این الگوی بایسته در سطح جامعه تعمیم و تکثیر یابد. ان شاء الله

لطف الهی بکند کار خویش مژده ی رحمت برساند سروش

متن برای تشکر از کار خیرخواهانه

بسمه‌تعالي
قال‌اميرالمونين علي (ع):
إنَّ اللهَ عَزَّوَجلَّ يُحِبُّ العَبدَ المُحتَرِفَ الأَمِينَ؛
خداوند تعالي بنده پيشه‌‌ور درستكار را دوست دارد.
پيشكسوت عرصه علم و فناوري
جناب آقای مهندس …
با اهداء سلام و تحيات؛
حسن تدبير و نيت صادق جناب‌عالي در طول زندگي كاري در زمره فعاليتهاي ماندگار و نشانگر عزم و همت والاي فرهيختگان و فناوران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
در آستانه سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي و روز ملي ج.ا.ايران و به پاس زحمات جناب‌عالي در راه رسيدن به خودكفايي ميهن اسلامي و اشتغالزايي براي متخصصين ايراني در عرصه فناوري، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ فناوران، اين لوح به منظور تجليل و سپاسگزاري از تلاش چند ده ساله شما تقديم مي‌گردد.
موفقيت روزافزون آن عزيز ارجمند را در عرصه توليد و صنعت كشور از خداوند متعال مسئلت مي‌نمايد.
دبير هيات امنا و رييس پارك …
مدیرعامل  انجمن خيرين …

***

درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است. شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا. توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه ی شما باشد.
تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک

***

تلاش های شما برای تبلیغات، جمع آوری کمک مالی و کمک مالی به موسسه خیریه ما ، ______________ ، بسیار قابل تقدیر است. چنین مهربانی بازتاب واقعی انسانیت و تمایل شما برای کمک به دیگران است.

***

لوح سپاس

جناب آقای
مدیر عامل محترم

با سلام و احترام و تحیات الهی
یکی از ارزش های بسیار زیبا و جمیل دین مبین اسلام فرهنگ انفاق ، خیر اندیشی ، نیکوکاری و تلاش در جهت خیر خواهی مردم و جامعه است که اثرات فرهنگی اجتماعی و اخلاقی آن تا نسل ها مانا و ماندگار خواهد ماند .
معاونت اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد لازم می داند از حضرتعالی و مجموعه همکارانتان که با ایجاد فضایی فرهنگی و صمیمی برای هنرمندان پیشکسوت که عمری را برای اعتلاء فرهنگ ، هنر و ادب این مرزو بوم زحمت کشیده اند، فراهم نموده اید و به شایستگی ، خادمی این مردم ولایی و فهیم را می نمایید ، تقدیر به عمل آورده ، امید که در سایه معجزه ی ماندگار پیامبر(ص) «قرآن کریم» و مساعی خیرخواهانه فرهنگ دوستانی همچون شما ، شاهد رشد و بالندگی دو چندان فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشیم.
همواره صحت ، سلامتی و بهروزی قرین راه پر تلاش تان باد .

متن برای تشکر از کار خیرخواهانه

به نیکی می اندیشم. به آنچه در لبخند مهربان این مردم موج می زند.
به روح پاک مردان و زنانی که شادی های خود را نثار دیگران می کنند.
به صف مشتاقان نیکوکاری. ای خدای نیکوکاران، هزاران آفرین بر خلقت تو.
چه نیکو از روح خویش در پیکر اینان دمیده ای.
چه سزاوار در دامان مهربانی خود، اینان را پرورانده ای.
تو را سپاس ای خدای نیکوکاران.

***

خیر بزرگوار جناب آقای …
عزم راسخ شما در ایجاد مراکز تولید و فناوری و فراهم نمودن بستر های مناسب جهت آشنایی رهجویان وادی علم و معرفت و اهتمام ویژه به جایگاه والای دانایی و توانایی از طریق حمایت از مراکز علمی خاصه موسسه باشد که ایزد منان در کلیه شئونات زندگی  شمارا در ظل توجهات خاصه و در کنف حمایت لایزال خود مستدام و محفوظ دارد .
من ا…التوفیق

***

امروز طراوت میهمان دل های ماست.
امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند.
امروز زمینیان آسمانی شده اند.
امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد.
امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند. امروز، روز نیکوکاری است.

***

امروز روز آسمان است. روز پاکی است. روز زلالی است. روز بی کرانگی است. امروز بهشت را تقسیم می کنند. امروز نیکوکاران، خشت بر خشت، بهشت خود را استوار می سازند. و امروز، روز ان الله یأمر بالعدل و الاحسان است. آری، امروز روز نیکوکاری است.

متن ادی تشکر از کار نیکوکارانه

گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد
وقتی دستی را به یاری می گیری،
بدان که دست دیگرت در دست خداست…

متن برای تشکر از کار خیرخواهانه

بسمه تعالي
إِنْ تُقْرِضُوا اللَّهَ قَرْضاً حَسَناً يُضاعِفْهُ لَکُمْ وَ يَغْفِرْ لَکُمْ وَ اللَّهُ شَکُورٌ حَليمٌ (تغابن 17)
درود خالصانه و ارادتي خاضعانه محضر شما كه با حمايت هاي بي شائبه و بي دريغ خود روشن بخش حريم مهرورزي و ايثار بوده ايد.
سپاس فراوان بر شما كه همواره در انجام امور خير پيشگام بوده ايد و وقت گرانبهاي خود را صادقانه در جهت پيش برد اهداف اين صندوق نهاده ايد.
همواره دلتان شاد و ايام به كامتان باد.

***

تو را سپاس باید گفت؛ تو را که دلی به پاکی شبنم داری؛ تو را که به نگاه های معصومانه کودکان محروم می اندیشی.
فردا بهشت از آن توست.
قیامت، دست های مهربانت به نیکوکاری تو شهادت می دهند.
کمک مالی شما قابل تقدیر است

***

باید نگریست. باید با دقت به مهربانی اینان نگریست.
کدام زبان می تواند این همه عاطفه را سپاس گوید؟ گل های احساس را ببین که از شرم عرق کرده اند.
امروز، «حی علی خیرالعمل» است. امروز روز نیکوکاری است.

***

امروز روز بازگشت به مکتب خاندان پیامبر است. امروز روز «و سجیتکم الکرم» است. امروز روز «و عادتکم الاحسان» است. آنان که عنان مرکب دل را به دست این خاندان سپرده اند، همواره به محرومان لبخند می زنند و بر چشم های منتظرشان سفره می گسترانند. و امروز که روز نیکوکاری است با آغوش باز، نیازمندان را درمی یابند.

متن برای تشکر از کار خیرخواهانه

نیکوکار ارزشمند
همه ی نیکوکاری و ثواب آن بر گرفته از نص صریح قرآن کریم است، به پاس قدر دانی از درک عمیق  واهتمام جدی و مسئولانه شما در  کاهش آلام دردمندان و حمایت از افتادگان بویژه کودکان یتیم و زنان نیازمند، این لوح سپاس تقدیم شما می گردد .
امید است این حرکت انسانی شما نزد خدا ی تعالی دیده و پسندیده شود .
اللهم عجل الولیک الفرج

***

امروز روز آسمان است. روز پاکی است.
روز زلالی است.
روز بی کرانگی است.
امروز بهشت را تقسیم می کنند.
امروز نیکوکاران، خشت بر خشت، بهشت خود را استوار می سازند.
و امروز، روز ان الله یأمر بالعدل و الاحسان است.
آری، امروز روز نیکوکاری است.

***

برای کسانی که کار نیک انجام دادند، پاداش نیک و زیاده برآن می باشد. بر چهره آنان غبار (اندوه) و خواری ننشیند، آنان اهل بهشت اند و جاودانه در آن خواهند ماند. سوره یونس/آیه 26
آنچه ارزش انسانی و وجهه اخلاقی بذل وبخشش وهرگونه فعالیت خیرخواهانه و خداپسندانه را ازموارد مشابه آن متمایز می سازد، قصد و نیت الهی درانجام این گونه فرایض دینی واخلاقی است.
سرکارخانم/جناب آقای ..
پیشکسوت شورای مرکزی اولیا و مربیان منطقه
که با تبلور ایثار و سخاوت طبع به اوج تکوین این خصایص متعالی نایل آمده و با تلاش و پشتکار در هموار ساختن مسیر تحقق  آینده آینده سازان مشارکت نموده‌ايد. به رسم اکرام واحترام-باعنایت بهاینکه خدمت به خلق عین عبادت خالق است-این لوح سپاس تقدیم حضور ایثارگرانه و سخاوتمندانه شما می‌گردد.

***

ای مردم رنج دیده، ای مردم محروم، گمان مکنید که بی حضور شما شاد خواهیم بود. تلخی محرومیت شما را تاب نخواهیم آورد و گرمی آغوش خود را، میهمان حضور شما خواهیم کرد. دل خود را با شما تقسیم خواهیم کرد و فردا که بهار آمد، گل های مهربانی در باغچه هامان خواهد شکفت و آسمان خانه مان پر از ستاره نیکوکاری خواهد شد.

متن پیام قدردانی از پزشک با جملات زیبا

چه چیز بالاتر از آنکه خدا شما را دوست می دارد؟
شما را می گویم؛ شما که دستانتان لبریز مهربانی است.
شما که تاب نگاه های منتظر خانواده های نیازمند را ندارید.
شما که محبت خود را از ارزانی سفره های مردم محروم می کنید.
شما که آفریننده روز نیکوکاری هستید.

متن برای تشکر از کار خیرخواهانه

چه چیز بالاتر از آنکه خدا شما را دوست می دارد؟
شما را می گویم؛ شما که دستانتان لبریز مهربانی است.
شما که تاب نگاه های منتظر خانواده های نیازمند را ندارید.
شما که محبت خود را از ارزانی سفره های مردم محروم می کنید.
شما که آفریننده روز نیکوکاری هستید.

***

همه روز، روزه بودن، همه شب نماز کردن همه ساله حج نمودن، سفرحجاز کردن
ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن
به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن
شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن
به خدا که هیچ کس را ثمر آن قدر نباشد که به روی نا امیدی در بسته باز کردن

***

تو را سپاس باید گفت؛ تو را که دلی به پاکی شبنم داری؛ تو را که به نگاه های معصومانه کودکان محروم می اندیشی. فردا بهشت از آن توست. قیامت، دست های مهربانت به نیکوکاری تو شهادت می دهند. فردا از آن توست ای نیکوکار.

متن برای تشکر از کار خیرخواهانه

خیر نیکوکار جناب آقای …
درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر و بخشش و از تبار باران هستید.
این لوح سپاس به شکرانه سخاوت و مناعت جنابعالی در اهداء زمین جهت توسعه ورزشگاه فوتبال ، تقدیم محضر ارزشمندتان می نماییم . توفیق روز افزون همراه با سلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه خداوند متعال آرزومندیم.

***

کرامت از خرمن شما خوشه می چیند.
نیکوکاری از آسمان عطوفت شما می بارد و مهربانی، دست به دامان شماست.
شما که شادمانی را میهمان سفره نیازمندان کردید و عاطفه را شرمنده خود ساختید.
درود فراوان پروردگارتان بر شما باد و خجسته باد بر شما روز نیکوکاری.

***

برخیزیم. برخیزیم و دعا کنیم؛ برای دل های بی قراری که عید امسال خود را شاد می خواهند. برای آنان که نگران طراوت کودکان معصوم خود هستند. آنان که چشم به یاری من و تو دارند. برخیزیم که امروز، روز «اللهم اغن کل فقیر» است. امروز روز تلاش برای عدالت است. برخیزیم! امروز روز نیکوکاری است.

***

خیر نیکوکار جناب …
درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است.
شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا.
این لوح سپاس را به شکرانه ی سخاوت و مناعت جناب عالی در انجام کار خیر، پیشکش محضر ارزشمندتان می نماییم.
توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه ی شما باشد.
تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس                     ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک
انجمن نیکوکاری …

متن برای تشکر از کار خیرخواهانه

امروز طراوت میهمان دل های ماست.
امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند.
امروز زمینیان آسمانی شده اند.
امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد.
امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند. امروز، روز نیکوکاری است.

***

امروز روز آسمان است. روز پاکی است.
روز زلالی است.
روز بی کرانگی است.
امروز بهشت را تقسیم می کنند.
امروز نیکوکاران، خشت بر خشت، بهشت خود را استوار می سازند.
و امروز، روز ان الله یأمر بالعدل و الاحسان است.
آری، امروز روز نیکوکاری است.

***

ای پاکی ها، ای عاطفه ها، ای مهربانی ها، امروز روز شماست. از خانه بیرون آیید و کوچه کوچه شهر را از عطر دل انگیز خود سرمست سازید. ای گندم زارهای محبت، برخیزید و خورشید را خوشه چین گرمی خود سازید؛ و تو ای عشق، امروز از دستان مهربان این مردم بر کویر نیاز ببار و دشت را پر از گل نیکوکاری کن.

***

خيرّ محترم نيك انديش مدرسه ساز
جناب آقاي …
آسمان بلند فرهنگ و هنر ايران زمين ، پيوسته پر ستاره بر تارك جهان درخشيده است . غناي فرهنگي اين سرزمين كهن ،بركسي پوشيده نيست.
خيرين مدرسه ساز با فهم عميق نسبت به ضرورت توسعه دانش و توليد انديشه فرزندان پراستعداد اين مرز و بوم را در نيل به افق هاي روشن ،ياري رسانيده و از اين رو شايسته تجليل و تكريم اند.
اكنون كه امر مدرسه سازي به همت نيك انديشان خيرخواه به پديده اي اميد بخش در كشور تبديل شده است وظيفه مي دانم كه نيت خير و تلاش ارجمند شما را در اين راه صميمانه ارج نهيم
خداوند بزرگ شما را در اين مسير خوش فرجام توفيق روز افزون عنايت فرمايد.

***

با تشکر از شما برای شرکت در جمع آوری کمک های مالی برای خیریه ما ، ________________.
کمک های مالی خیرین محترم پس از جمع آوری، در بهترین جاها هزینه می شود.
از شما عزیزان بابت کمک مالی و کار خیر متشکریم.

متن برای تشکر از کار خیرخواهانه

گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد
وقتی دستی را به یاری می گیری،
بدان که دست دیگرت در دست خداست…

***

پروردگارا، تو را سپاس می گویم که شایسته سپاسی. از تو به نیکی یاد می کنم که سرچشمه نیکی هستی. تو را سپاس که نیکوکاری را در مزرعه جان ها پاشیدی و بارها فرمودی: نیکوکاران را دوست می دارم. دوستت می دارم که نیکوکاری را در نهادم جای دادی و مرا به مهر وجودت مهربان آفریدی.

***

خداوند منان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از عزیزانی را ارزانی فرموده که همواره با عزمی راسخ در جهت پیشبرد اهداف متعالی خود و مسئولیت پذیری در جایگاه  خدمت رسانی به هموطنان ارجمند به شایستگی تلاش میکنند. درود خداوند بر شما که محبت و اخلاص را با تلاش بی نظیر خود به تصویر می کشید. در همین راستا برخود لازم میدانیم از تلاش و کوشش شما صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. امید است در سایه عنایات ایزد منان موفق و موید باشید.

***

هر گونه کمک مالی، صرف نظر از کوچک و بزرگ بودن، تمایل به کمک سازمان ها برای کمک به نیازمندان را نشان می دهد.
از کمک شما به خاطر کار خیرتان بسیار سپاسگزاریم.

***

کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند بزرگ هر کسی را نصیب نخواهد کرد. آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو دارند. اینان به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش برخوردارند.
برخود فرض دانسته از حسن التفات عمل نیکو شما عزیزان مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نماییم و از آن کریم دانا و بینا، خیر دنیا و آخرت شما نیکوکاران ارجمند را مسالت و در روز قیامت ماجور درگاه حضرت احدیت باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بازی انفجار
جت بت
سایت انفجار
خرید آنتی ویروس